توافق ایران

Iran after sanctions(ایران بعد از تحریم)

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

فرصتهای پیش روی ایران بعد توافقات هسته ای

پایگاه خبری - تحلیلی عصر ایلام روز سه شنبه 10 آذر در یادداشتی به قلم زهرا صالحی دانشجویی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی تحت عنوان فرصت های پیش روی ایران بعد از توافق هسته ای و لغو تحریم ها به موضوع توافق هسته ایی 23 تیر ماه امسال کشورمان با 1 + 5 پرداخته و فرصت های پیش روی ایران بعد از توافق هسته­ای و لغو تحریم­ها را مورد بررسی قرار داده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صدرا طالب پور

چهار نکته از سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای

آمریکا به مذاکرات هسته ای بسیار احتیاج دارد
اولا در زمینه مسایل هسته ای، دشمنان ما که طرف مقابل ملت ایران قرار دارند – که عمده هم آمریکا است – این ها دارند با تدبیر و سیاست گذاری حرکت می کنند. این را ما کاملا توجه داریم، می فهمند که دارند چه کار می کنند؛ آن ها به این مذاکرات احتیاج دارند، آمریکا به مذاکرات هسته ای بسیار احتیاج دارد. این اختلافاتی هم که می بینید در بین آمریکایی ها هست، سناتورهای آمریکا یک جور، دولت آمریکا یک جور، این معنایش این نیست که این ها به این مذاکرات نیازمند نیستند؛ نه، آن جناح مقابل دولت، مایل است امتیازی را که در این مذاکرات وجود دارد، به نام حریفش که حزب دموکرات است ثبت نشود؛ دنبال این هستند. به این مذاکرات احتیاج دارند و این مذاکرات را برای خودشان لازم می دانند اما ابراز استغنا می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صدرا طالب پور

تحلیل عسگراولادی اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای

سایت صدای اقتصاد نوشت:اسدالله عسگراولادی  گفت: به نظر می رسد  که هر دو طرف در حال راضی کردن مخالفان هستند. ما در داخل مخالفانی داریم. آن ها هم در کنگره خود و در منطقه مخالفانی دارند که باید آن ها را راضی کنند. در صورتی که این مذاکرات به نتیجه نرسد، سال بسیاری سختی را برای اقتصاد خواهیم داشت که ممکن است از سال 93 نیز سخت تر باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صدرا طالب پور

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صدرا طالب پور

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صدرا طالب پور